сряда, 29 август 2012 г.

Добре дошли... тук

Известно време след като създадох най-дълго издържалия засега мой блог (Winds of Sorrow), реших, че е време да създам още един блог - за разказите и другите неща, които наричам "упражненията по писане" на Годи (закачка с профила ми във форума на "Цитаделата"). Идеята ми беше да създам място, където да събера под общ "покрив" всичко, излязло изпод перото ми (в случая "изпод клавиатурата"). Повечето от тези истории могат да се намерят тук-там из нета, но този път съм решил да подхвана нещата от друга страна, като редактирам основно всичко старо (било то добро или не чак толкова добро), да му дам нов облик и да го пусна тук. Не знам каква ще е съдбата на блога, може да не оцелее и месец, но поне ще се забавлявам. Това разбира се, не означава, че Winds of Sorrow е приключен - продължавам с ревютата на филми и книги както досега. И така... Да свършвам с бърборенето. Надявам се все някоя от историите ми да ви хареса. Ако ли пък не... е, поне ще е готино да дам нов живот на старите чернови...

Няма коментари:

Публикуване на коментар